Přejít na obsah
  • Sdělení

    • Ellendway

      Přihlášení je opět funkční   20.7.2017

      Vážená komunito, přihlašování bylo zprovozněno a je plně funkční. Děkujeme za trpělivost a přejeme mnoho šťastných chvil strávených na našem diskuzním fóru.

Itharael

Administrátor
  • Počet příspěvků

    739
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    6

Itharael last won the day on Červenec 6 2014

Itharael had the most liked content!

Popularita

804 Excellent

O uživateli Itharael

  • Hodnost
    Administrátor
  1. Artefakty

    Jsou pryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyč, JUCHŮ
  2. E-Sport & Progaming

    Bohužel, Daevis má pravdu, tahle debata už je směšná. Lunchbox jen tahá argumenty z paty. Nemůžeš srovnávat stream HS a stream Heroes, kde na kvalitní stream Heroes potřebuješ mít celý tým, tzn. 5 lidí. Navíc HS měl sice masivní nástup, ale taky to podle toho dopadlo (prodeje klíčů). Heroes má pozvolnější nástup, ale o to líp. Už teď je to tak, že po vlně pozvánek je to pár dní nehratelné, než se to ti lidi naučí. To s tou Terrarií a Minecraftem jsi nepochopil. A co se SC týče, nevím, jak kolik ti je, ale já pamatuji doby, kdy progamingem žilo více strategií, než jen SC. Udržel se, protože je nejlepší. Tak jako tak budeme mít každej svou pravdu, a tahle diskuze se stává bezpředmětná. Já tvrdím, že Heroes má na to, aby si vybudoval silnou základnu hráčů a profi progaming. Možná u toho nebudou stříkat desetiletý děti, ale o to líp, bude to hratelný.
  3. E-Sport & Progaming

    Tohle všechno sis mohl ušetřit, ale budiž. Jediné, co jsi napsal, je to, že HS neměl konkurenci, SC je zmršený a Heroes má konkurenci obrovskou. Já si myslím opak. HS měl konkurenci, ale dokázal přitáhnout ke kartičkám hráče, kteří karetním hrám nikdy neholdovali, a tím zabodoval. SC ať už je jeho současný stav jakýkoliv je stále nejhranější progaming strategií na světě a nesundal ho ani CC, nesundá ho ani Planetary Anihilation, ani hromada dalších strategií, a že jich vychází. Když z tohohle vyjdeme, dostaneme Heroes, který má konkurenci, ale podobně jako HS i Heroes přitáhne hráče, kteří moba hry nehrají. Navíc nejen z jednoho univerza, ale ze čtyř. Navíc, podobně jako HS, tak i Heroes má jednu obrovskou přednost - je jednoduchý a rychlý! Znám hromadu zaměstnaných lidí, kteří nemají čas na dotu/lol a podobné hry, ale sednout k HS na půl hodiny při obědové pauze nebo večer mohou. A podobně na tom bude i Heroes, ty zápasy jsou opravdu rychlé, a tím se zacílí na širší masu hráčů. Navíc se tu pořád oháníš tím, že to bude casual hra. Tak se tě zeptám jinak - Minecraft není casual hra? Nebo Terraria? A kolik lidí to hraje. Heroes je jednoiduchý a rychlý, klidně může být casual hrou, ale možná díky tomu ho bude hrát halda lidí a ten progaming vznikne.
  4. E-Sport & Progaming

    Ano, to je otázkou, na kterou nikdo z nás nedá odpověď. Můžeme se pouze dohadovat, ale progaming tvoří hráči. Blizz nikdy nemusel udělat nic velkého proto, aby jeho hry měly progamingovou sféru. Jednou ročně udělá něco na Blizzconu a tím to pro něj hasne, progaming tvoří hráči, a pokud si to najde velkou fan základnu, bude progaming i tady. Minimálně se dá očekávat, že tohle budou hrát ti, co jiné moba hry nehráli, hlavně fanoušci Blizzardu, a těch jsou desítky milionů. Pak se taky musí myslet na lidskou povahu - dnes hraje každý dotu a lol, člověk má ale tendenci se odlišovat. Spousta lidí začne hrát Heroes jen proto, aby nehráli dotu a lol. Pak se musí počítat s tím, že Blizzard do Heroes možná zakomponuje Arcade mod, podobný jako je v SC. Zdánlivě to nemá s progamingem nic společného, ale omyl - přitáhne to opět další hráče a čím víc hráčů, tím víc profi hráčů, a tím víc progaming.
  5. E-Sport & Progaming

    Před pěti lety si nikdo nemyslel, že FPS bez lékárniček je dobrý nápad. Jestli to je dobrý nebo špatný nápad je jedno, svoje hráče si to zaručeně najde a jako skoro u všeho od Blizzardu i tady bude progaming, o tom se nedá pochybovat.
  6. E-Sport & Progaming

    Srovnáváš nesrovnatelné, Heroes nejde srovnat s LoL a Dotou, je to prostě jiná hra. Ano, je to moba, ale je jiná. Mezi strategiemi taky nesrovnáváš rts a tahovky, tady je to podobné. Počkej, až to vyjde, a uvidíš, jak se to chytne, třeba změníš názor.
  7. E-Sport & Progaming

    Nerozumím ani zbla tomu, cos tu napsal, protože lol ani dotu nehraju, jen ti řeknu, že Blizzard přes deset let patchoval Diablo 2 i první StarCraft, aby byl co nejvyváženější, takže toho, že by heroes nebyl vyvážený se rozhodně nebojím. Navíc pokud těmi objective myslíš takové ty hlavní cíle jednotlivých map (golem, dragon knight apod), tak kolikrát je jejich získání záměrně přenecháno druhému týmu, protože ten čas na splnění poskytne velkou taktickou výhodu.
  8. E-Sport & Progaming

    Myslí náborový článek. Neboj, vyjádříme se k němu, ale máme i osobní život a práci
  9. E-Sport & Progaming

    Jééééj, tady je to zas diskuze... Snowballing už úspěšně vymizel. Bylo to takové na počátku, ano, tam opravdu tým, který měl převahu, vyhrál. Poslední dobou se čím dál tím více stává, že sebesilnější tým udělá zásadní chybu a stojí ho vítězství, jen včera jsme vyhráli asi 4 takřka prohrané hry právě na tom, že sebejistí a silnější enemy udělali chyby. Talenty mají oproti itemům dva rozdíly. 1) Nedají se vyměnit. Talent, který si dáš, budeš mít do konce hry, není možné jej přehodit za jiný. 2) Talenty zásadně určují zaměření tvé postavy. V praxi jde o to, že u talentů je nutno podstatně více taktizovat, než u itemů. Jako příklad si vezmu Uthera - vím, že máme v týmu dva supporty, jeden jede na heal. Musíš zanalyzovat situaci, prozkoumat složení enemy týmu, potřeby mapy, a podle toho rozvíjet talenty postavy tak, aby odpovídala širšímu konceptu. Takže já třeba v tomhle případě pojedu Uthera napůl na dmg a napůl na stuny, protože máme v týmu dva assassiny a oproti nám jsou tři tanci. např. Přináší to obrovské možnosti taktizování, protože talenty docela solidně ovlivňují postavu a celý průběh hry. Každej hrdina má minimálně dvě cesty, kterými se dá jet, kolikrát i tři nebo čtyři, takže není pravda, že se vyprofiluje jeden build, který se bude hrát. Tohle není wowko
  10. Účet na League of Legends (EUNE - Silver I.)

    No fuj, drogy a tlustý ženský neberu.
  11. Účet na League of Legends (EUNE - Silver I.)

    Je to jak pervitin...jednou zkusíš...a chceš zase...a zase...a zas...nespíš, nejíš, pořád chceš další a další
  12. 1) Ano, musíš si to koupit 2) Ano 3) Reálný 4) Ano
  13. Účet na League of Legends (EUNE - Silver I.)

    Jasné jasné, já se ptal jen informativně, nevím, jaké podmínky mají na LoLku, byl jsem zvědavý. Gl při prodeji, snad to stihneš dřív, než vyjde Heroes, pak to nikdo chtít nebude
  14. Účet na League of Legends (EUNE - Silver I.)

    Není to porušování podmínek?
  15. Wow knihy

    Tady je furt: http://www.minotaur.cz/sfaf/catalog/warcraft-2-vladce-klanu-p-2152.html
×